elifeflinmom Kubra001111 bizde 31+1 olduk 2200kilomız doktor iri bebek olucak gibi dedi sadece yediğine dikkat et falan demedi
elifeflinmom Kubra001111 ben çok iri kilolu değilim aslında 168 boyum kilomda hep 65 68 arası falan olurdu şuan on kilo aldım sadece eşim iri evet 188 boy kiloda 100 ama büyük kızım 3300 doğdu çok iri bebek değildi normaldi muzu çok yiyorum bir aydır o fazla aldırdı heralde ya muza ara vermeye karar verdim çünkü ilk doğumum normaldi buda normal olur büyük ihtimalle zorlanırım diye korktum🤦🏻♀️🤣
elifeflinmom Kubra001111 ya benim kide haftası önde gidiyo sizin bebeğinize kafası falan büyük diyo mu doktor bize kafası falanda önde büyük diyo da kafama takıldı🫣
Elmasekeri1 tazeannesese ay benimde öyle bugün tam 32+0 olduk kasıklarımi tekmeliyor gibi dönmedi mi anlamadım yarin kontrolum var merakla bekliyorum
tazeannesese Elmasekeri1 benimde öyle olmuştu o gün şükür ertesi gün yukarı çıktı kendiliğinden. Canları nasıl isterse öyle yapiyolar bı aşağı bı yukarı 😄
Kubra001111 elifeflinmom benimde ilk gebeliğim kilo aldığını duydukça seviniyorum tonton olsun diye 😄