Ayy annelik çılgınlık gerçekten. Bak bu saate kadar yatamadım doğru düzgün ayak yanmasından sürekli kalkıp soğuk suya tutuyorum kafayı yemelik bir durum tam uyuyacakken ayaklar bırakmıyor ama bebiş hareket ettikçe olsun çekerim ben bebiş iyi olsun yeter ki diyorum 🥹 Allah im o kadar eziyetle zorlukla tasiyoruz bebislerimizi, sağlıkla kolaylıkla zamanında kucağımiza almayı nasip et bebislerimizi 🌸🫠