Beyasin var hayırlı olsun benimde böyleydi 🙏
Kbra_gkcay kaç haftalıktı peki ultrasonda gördünüz mü
Busranur_mnts inşallah 🙏🏼
Beyasin testlere göre var görünüyor canım kan ver hakkında hayırlısı olsun
Zeynep2929 amin 🙏🏼
Beyasin kan verdn mi canım
Laydyg pazartesi vericem daha net olması için
Beyasin verdin mi kan canım
Busranur_mnts verdim öğleden sonra çıkacak
Beyasin hadi hayırlısı
Beyasin bizi de güncelle lütfen bence miniğin geliyorrr ❤️
ruzgarmommy beta 103 çıktı
Beyasin hayırlı olsun
Beyasin hayırlı olsun gözünüz aydın 😍
Beyasin hayırlı olsun ya sağlıkla gelsin minik 🥳🥳❤️
BabyGulsever teşekkür ederim 🙏🏼
ruzgarmommy teşekkür ederim 🙏🏼
Beyasin hamilesiniz hayırlı olsun 🌸
Qbra12 teşekkür ederim ☺️