Arkadaşlar ben üç gün önce test yaptım ilk gördüğümde tek çizgiiydi aradan 10 dakika geçti geçmedi tekrardan teste baktığımda ikinci çizginin silik olduğunu gördüm aradan bir gün geçtikten sonra tekrar test yaptım silik çizgi bu sefer daha belirgindi adetim beş gün gecikti testin markası awox Sizce gebelik var mıdır bu durumu yaşayan var mı aranızda