Alyadnz33 içinizi ferah tutun. 34-35. Haftalarda cok büyük sıkıntılar olmuyor. Benimde etrafımda böyle doğumlar cok oldu. Onlarda sadece akciğer nedeniyle destek aldı. Sonrasında ailece hep beraber hastaneden çıktılar. Pozitif olun pozitif çekin. Hep olumlama yapın. Rabbim size bağışlasın evladınızı. Ama unutmayın oradan cıktığında en çok size ihtiyacı olacak bu yüzden kendinize cok cok iyi bakın