35+5 olduk , haftaya pazartesi kontrolüm var büyük ihtimalle doğum şekli o zaman belli olur diye düşünüyorum. Şuana kadar şükür sıkıntı çekmediğim için çalışıyordum , bu hafta da çalışıp izne ayrılacağım inşallah. Bebişinde her şeyi hazır artık kendi ne zaman gelmek isterse 🥹🥰