Eylul15 Merhaba 6+2 haftalık hamileyim.Dün doktor kan testleri istedi tsh 4.61 çıkmış biraz araştırdım sıkıntılı bir değer sanırım.Aynı durumu yaşayan var mı? Kontrolüme de bir hafta var ama içim içimi yiyor bu kadar beklemem sıkıntı oluşturur mu?
Minnakpopus Eylul15 gebelikte özellikle ilk trimester de 2,5 altında isteniliyor değerlerinize göre bi dahiliye doktoruna gidin ilaç yazacaktır hemen
Eylul15 Eylul15 ilk hamileliğimde de 8. Haftada kalp durmasıyla sonuçlanmıştı hamileliğim.O zaman değerimde bir sıkıntı yokmuş gerçi ama bu bir sorun oluşturur mu acaba o yüzden de korkuyorum
anneolmakneguzel_ Eylul15 selenyum takviyesiyle düşürebilirsiniz. Ben öyle düşürdüm. Düşmesse ilaç başlanıcaktır. Venatura selenyum markası güzel. Veya direk venatura multivitamin
Eylul15 Minnakpopus peki pazartesi gününe kadar bir sorun olur mu özel hastaneye vs gitmeli miyim hemen? Hafta sonu olmasa gitcektim ama hafta sonu da olunca tedirgin oldum.
Minnakpopus Eylul15 yok olmaz okadar telaş yapma sakin ol. En azından etken fark edilmiş. Devlette dahiliyeden randevu bulduysan git ilacını yazdır
Eylul15 Minnakpopus teşekkür ederim pazartesi gideceğim mutlaka.Baktım hep düşükmüş değerler neden bu kadar artmış çözemedim hafta sonuda girince çok tedirgin oldum 😔
Minnakpopus Eylul15 gebelikte tiroid yüksekliği çok olası bir durum. İlaçla düşecektir korkma. Benimde gebeliklerimde çıkıyor tiroidim
Eylul15 @Minnakpopus @anneolmakneguzel_ beslenmemiz vs etkiliyor olabilir mi acaba bilginiz var mı bu konuda?
anneolmakneguzel_ Eylul15 iyot eksikliği, selenyum eksiliği yapabiliyor. Ayşegül çoruhlu tiroid dinleyebilirsiniz veya diğer alternatif tıpcılar, youtubedan bir bakın. Ben onlardan dinleyip düşürdüm, doktorlar hemen ilaç başlıyor ama tabii hamilesiniz..
Eylul15 Minnakpopus içim rahatladı biraz ben iki gün de doktora gösteremeyince bir şey olursa diye çok korktum açıkçası.teşekkür ederim.
Ahsenmira Eylul15 benim 3.5 çıkmışdı doktorum ilaç başladı 2.5 altında olması gerekiyor hala kullanıyorum
Eylul15 anneolmakneguzel_ Ceku256 ElvinEmineeee Minnakpopus Ahsenmira Şimdi çıktım hastaneden detaylı olarak ultrasonla vs de baktılar çok şükür önemli bir şey çıkmadı.Tiroid tembelliği dedi ama o da hamilelikte çok önemli olduğunu 2.5 altına çekmeye çalışacağını söyledi. LEVOTIRON 25mg verdi.Bir hafta sonra tekrar kontrole çağırdı mg düzenlemesi için
ElvinEmineeee Eylul15 canim ilacini kullan d vitaminini kullan bide yodemir ilac falan oluyor onu kullan devamli TSH ilacini kullan inicek korkma.benim tsh yuksekliginden 5yil bebegim olmadi en son tsh oldugumu oyrendim ilac kullaninca tsh inince hamile kaldim . kızımda da devamliher ay kontrolde oldum tsh olcdurdum .ilaclarimi icdim.sagsalim doguldu sukur 11aylik.ve simdi yine hamileyim hamile kalınca yine gitdim doktora tsh olcdurdum ilaclarimi iciyorum insalalh kal atisini duysam bi sorun yok.korkma canim iyi olucak🤗😊
Eylul15 ElvinEmineeee çok sevindim sizin adınıza sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah sizde.Şu an sadece progestan ve folik asit kullanıyorum vitaminler vs sonraki haftalarda sanırım.Daha ilk defa kan testi aldılar kalp atışını duyunca on gün sonra gel sonuçlarla demişti ama anladığım kadarıyla o kadar beklememem gerekiyor.Ben biraz fazla korkup evhamlı davranıyorum sanırım 🥹 umarım sağlıkla kucağımıza alırız 🙏
Minnakpopus Eylul15 yok olmaz içini ferah tut eğer ilacını kullanmazsan sıkıntı. Ama telaş yapma düşer ben hala kullanıyorum. Sabah aç karnına içeceksin zaten üzerine yarım saat 1 saat sonra kahvaltı yap ilacın etkisi için
Ceku256 Eylul15 canım bazı kadın doğumcular başlıyor ama benimki dahiliyeye yönlendirdi. 3,5 tu benim değerim dahiliyecinin biri ilaç başlamadı kadın doğumcuda çok kızdı kesinlikle başlanmalı diye. Ultrason günü verdiler falan filan derken 12. Haftaya kadar sürdü bu durum yeni bi dahiliyeci buldum o da ilaç başlanmalı dedi şimdi kullanıyorum bakalım. Sende endişe etme ne zaman fark etsen kârdır. Bebeğin beyin gelişimi için önemliymiş.