Benimde 33+4 te oldu nstde sancım çıktı antibiyotik kullandım 1 hafta, serum takıldı ciğer geliştircide vuruldum ayrıca her gece bir fitil kullanıyorum sanırım fitil iyi geliyor kasılmalar azaldı akıntı azaldı 35+1 oldum inşallah 2 hafta daha sabredebilir bebeğim diye dua ediıyorum