Seymaoztrk27 İki gündür sancım vardı enfeksiyon çıktı ama Nst de düzenli sancım da çıktı erkenn doğum olabilir dedi 33 haftadayım ne yapmalıyım
Seymaoztrk27 Seymaoztrk27 5 dkda bir idrara çıkıyordum enfeksiyondan onun agrisi ile gittim hastaneye ciger geliştirici yapalım dediler ama yapmadım çünkü acilmamm yok karindan bakti
zynpknt Seymaoztrk27 ciğer geliştirici yapsınlar antibiyotik başlamadılar mı enfeksiyon bebeğe çok zararlı doktor ne derse dinleyin lütfen sancıları durdurabiliyolar su gelmedikçe
Kubra001111 Seymaoztrk27 ciğer geliştiriciyi niye yaptirmadiniz lütfen doktoru dinleyin önlem amaçlı yaptırın
Yasolinss Seymaoztrk27 bende 2 gün önce yattım sancidan ve kanamadan acilmam yok erken doğum riskim var 2 doz ciğer gelisitirici yapıldı doktorum ne derse o şekilde ilerliyorum ben geçmiş olsun
Elifcc Seymaoztrk27 ciğer geliştirici niye yaptırmıyorsunuz şaka mısınız ya şuan doğum olsa ciğerleri gelişmemişse sıkıntı büyük keşke bana yapsalar benimde riskim var ama yapmıyorlar şuan
Merloza Seymaoztrk27 ciğer geliştirici iğne yaptırmanız lazımdı, erken doğum olursa bebeklerin ciğerlerinde su kalmasın diye yapıyorlar. Erken doğum riskim vardı 3 sefer 2 şer doz yedim. 36+3 te doğum yaptım küvöz falan görmediler şükür.
Seymaoztrk27 zynpknt antibiyotik olarak şase yazdı suda eritip içtim o kadar rahatlatici serum verdi ikinci Nst de sancın biraz azalmış dedi gonderdi eve
zynpknt Seymaoztrk27 yani sancı durmayınca tabiki doğum olabilir sanki antibiyotik başlasalar daha iyiydi bide ciğer geliştiriciyi reddetmeyin bence
Dmttthemum Seymaoztrk27 kefir ve bol su için ve antibiyotik kullanmanız lazımdır heralde doktor vermedi mi
elanur-ozer Seymaoztrk27 ya pazartesi 32 olucam iki gündür benimde karnımda ağrılar var kasiklarim karnımın içi değişik agiriyo. Adet sancısı gibi enfeksiyon agrilari gibi. Hareket ettikçe artıyo sanki. Sizde de mi o şekildeydi?
Seymaoztrk27 elanur-ozer bende öyleydim o kadar sancılandım ki ağlayarak gittim hastaneye enfeksiyon sancı başlatmış asla ertleme
Melis1825 Nazsuuu benim de erken doğum riskim var ve 35.haftadayım. bebeğiniz küveze alındı mı acaba ? Ciğer geliştirici yaptırmış mıydınız?
elanur-ozer bebegimmzgl yani korkutmuyor değil acaba doğum sancıları mı başlıyor erken mi gelecek ya da olabilecek şey mi bilemiyorum ilk bebeğim bi de.
elanur-ozer Seymaoztrk27 bugün de bakicam durumum aynı olursa gidicem. Midem de bulaniyo sancılandıkça.
Dmttthemum Seymaoztrk27 enfeksiyona çok iyi geliyor demişti doktor aynı zamanda ev yoğurdu da iyi geliyormuş