iecnr Merhaba. Hamileliğimin 22. haftasında detaylı ultrasonda bebeğimin suyunun az olduğunu söylemişlerdi. O günden sonra sürekli havuç, elma, armut suyu içtim. Su tüketimimi arttırdım. 3-4 hafta sonra bebeğimin suyu normale dönmüştü. Siz de deneyebilirsiniz. İnşallah faydasını görürsünüz. Ve böyle durumlarda birden fazla doktor görüşü alın. Tek doktorla sınırlı kalmayın.