Merhabalar dün kontrole gittim bebeğim 16+5 haftalık. Doktorum ultrasonda bakarken sıvın biraz azalmış gibi gördüm sanki dedi ve su akıntısı gibi bir şey yaşadın mı diye sordu. Ben de yaşamadığımı söyledim, hani normal vajinal akıntı olabiliyor ama öyle ekstra dikkatimi çeken bir şey olmadı. Sen suyu az mı içtin dedi ve son zamanlarda biraz az içmiştim bunu belirttim. Günde 2,5 litre su içmemi önerdi ve coraspin yazdı. 2 hafta sonra tekrar gel dedi. Sabahtan beri kafayı yiyorum, bir sürü şey okudum. Bu durumu yaşayıp düzelen var mı acaba?