eacr6066 bende Hadımköy deyim gerçekten sürekli hissediyorum Kiptaş da oturuyorum 14 yıllık binalar ama sanki fay hattı bizim binanın altına koymuşlar gibi heralde büyükçekmece ye yakınız ondan mı bilmiyorum uykular haram oldu evde dinlenmeye korkuyorum 16 haftalık da gebeyim Allah bir an önce bitmesini nasip etsin