Bende pendikteyim binamız 7 yıllık yeni ona güveniyorum bide giriş kattayız balkondan en kötü cıkabilirim ama allah korusun aksam olanı hissetmedim de ilk günüü cok hissettik allah beterinden korusun bende gece 3 ten önce uyuyamıyorum korkudan sonra uyuyakalıyorum bide bu gece eşim işte bebişle tekim 6 aylık da hamileym allah korusun