Benim de ikinci gebeliğim nasıl ilerler süreç bilmiyorum ama doğum ve sancısı kişiden kişiye değişiyor ben 2 saat kadar sancı cektım sonrası hıcbır şey olmamış gibi sadece yırtılma olduğu için dikişlerim mahvetti o kadar bende çok korkuyordum ama dua ede ede doğurdum desem yeridir 😂 ıkınma geldıkce de ıkındım suyum ve nişanım geldi banyo yaptım öyle doğuma gittim siz ne kadar sakin metanetli olursanız doğumda o kadar sakin geçiyor ağrılı bir olay ama sonucu muhteşem