21Berra21 Grimsi en zor bölgeden vuruyorsunuz.Bende 6000 lik kullanıyorum eşime kesinlikle vermiyorum çünkü ilacı yavaş yavaş enjekte ediyorum bazen çok yanıyor ona göre hızlı yada yavaş yavaş sıkıyorum.En iyisi ve rahatı gobektendir göbeğiniz baktınız ki artık büyümüş ele yağ dokusu gelmiyor bacaktan devam edin yani ben öyle yapıyordum ve hala da yapiyorum.Kizimda da o şekilde yaptım şuan ki gebeligimde de…Koldan sadece 1 defa eşime yaptirdim acısından ağladım bir daha tövbe dedim..
Grimsi 21Berra21 evet kol gerçekten çok acıyor ama ben normal sanıyordum daha doğrusu iğne değil de ilaç çok yakıyor bende deneyeceğim inşallah göbeği
Simuzar_Alizade Grimsi bendede öyle oluyordu ilk haftalarda.Hatta morarıyordı göbeğim.çürüyormuş gibi. Ama git gide azaldı,şimdi yine öyle oluyor.Normalmış korkmayın
Grimsi Simuzar_Alizade teşekkür ederim yeni olunca tedirgin oldum 2 haftadır yoktu ama demek ki olabiliyormuş çok sagolun
Elif1706 Bende 30 dan sonra kullanmaya başladım eşim e yaptırıyorum kollarım dan doktor karnından yapma dedi bana
Bktbg Grimsi merhaba bende 4000 lik oksopar kullanıyorum tek genimde mutasyon var sizin kaç geninizde var acaba
Kbrrr002 Grimsi benim de aynı şekilde koldan vuruluyorum doktorumla görüşüp karından ve bacaktan vurulmak istiyorum artık kollarıma zorlanıyorum artık
Grimsi kbr61- ayy maşallah siz sonuna gelmişsiniz ne güzel 😊 öyle imiş herkes öyle diyor deneyeceğim göbeği bende 😊
Zorlu tahamommy bende kullanıyorum ama son bır ay başladım oksapara. Karnım cok gergın tutulacak yerı yok o yuzden gobekten yapmak zor. Koldan yapıyorum mecbur. Cok acıyor cok yanıyor yerı de hemen morarıyor ama yapacak bsy yok buna şükür hamd olsun
tahamommy Zorlu evet kol gerçekten zor bende o haftalara gelince bi çaresini bulucam artık bacağa da yapılıyor diyolar sanırım onu denicem, aslında son haftalarda yine karna yapılabilir diyolar ama anne yüreği işte bebeğe gelir diye korkuyoruz 😅
21Berra21 @“Grimsi”#p3 Grimsi deneyin bence pişman olmazsınız farkı görürsünüz.Yagli bölgeye vuracaksiniz deri altı çok yakıyor bilginiz olsun
BetulMom Grimsi daha yenisin canım o yüzden karnına yapabilirsin göbek deliğinin yan taraflarına doğru 1 2 parmak ileride olacak şekilde.YouTube da bile videoları var.kola da karnım büyüyünce mecbur geçeceksin malesef benim de her yerim morarmıştı kol acıtıyor
Grimsi BetulMom evet bugün karından deneyeceğim ben kendim yapamıyorum aslında o yüzden koldan yaptırıyordum