gulsemm ben fiyat aldım sadece içinde ayrıntılı ultrason yok taramalar yok sadece medya kısmı anne baba yemeği odaya kuaför fotoğrafci gelmesi lahusa şerbeti falan aile hekimim dedi ki kötüyü dusunmeyelim velevki oldu bı aksilik hiç bir özel hastane ne seni nede bebeğin sorumlulugunu almayacak o şekilde olduğu gibi devlete bırakacak dedi o yüzden özele çok sıcak bakmıyorum şuan fiyatlar zaten uçmuş paket alsanda benim Ekim sonu Kasım başı doğum nasipse ozamana fiyat farkı olur diyorlar çoğu