koza08 doktora anında ulaşamadım buradaki özele gidiyorum doktoruna git biz birşey yapamayız mesai geçmiş tüp bebeksin diyor diyorum böyle böyle oda uzakta şuan sakıncalı yol devlete git o zaman diyor devlete gidiyorum kan ver bekle diyor en azından başına gelenlerle sohbet edince insan rahatlıyor