Oznurozkatarr geçmiş olsun. Ben de tüp bebekle hamileyim. Geçen hafta benim de tam 5+6 da bir anda kan ve parça geldi. Düşük yaptığımı sandım ama ağrım yoktu. Ertesi gün keseyi ve bebeği gördük sorun yoktu. Öncelikle kasık ağrınız var mı ve kanama devam ediyor mu? Şuanda doktora gitseniz bile progestan harici bir şey veremiyorlar ki zaten tüp bebekten dolayı kullanıyoruz. Her kanama maalesef ki düşük riski demek. Tuvalet harici kalkmadan ayaklarınızı uzatıp dinlenin. İnşallah hiç bir şey olmamıştır.