Slmcnmyeniben Kızlar en son şubatta regl oldum daha da olmadım regl olmak için ne yapabilirim kan verdim negatif artık şiştim iyice bana söktürücü bir şeyler önerin lütfen
sutlukahve_ Slmcnmyeniben bende de aynı bela var en son subatta olmuştum söktürücü içtim de ancak o şekilde oldum
04Merveee Slmcnmyeniben Canım bende pcos’um 4 yıllık evliyiz bebek istiyoruz olmuyor 1.Sene olmayınca bebeğimiz tedaviye başladık bir sürü şey çıktı şuan doktor ya tüp bebek yada aşılama diyor kışın başlamayı düşünüyorum şuan psikolojik olarak hazır hissetmiyorum dua edin lütfen 🙏🥺
[silindi] Slmcnmyeniben duphaston al canım sağlık ocağında yazılıyor mu acaba kaç sene önce ben öyle yapmıştım
ikball1 Slmcnmyeniben bende 2 ay kadar olmadım duphaston yazdı doktor kullandım bittikten 4 5 gün sonra regl oldum
Esseraa22 @Slmcnmyeniben tarlusal kullanin ama kadın doğum yazmadn alınmıyor diye biliyorum yasaklanmış çok gecikmeniz var tarlusal söktürür
[silindi] 04Merveee inşallah güzel sonuç alırsın canım Amh değerin kaçtı Eşinin spermiyogram testi nasıldı Bizde 2 yıldır deniyorduz ama daha yok amh 8,15
Slmcnmyeniben 04Merveee hakkınızda hayırlısı kolay bi şekilde olsun inşallah benim ilk çocuğum kendiliğinden oldu şimdi ikinciyi düşünüyoruz nasip olmadı henüz
Slmcnmyeniben 04Merveee sürekli gecikiyor zaten sürekli de doktora gitmek istemiyorum zayıflamam lazım onuda beceremiyorum ne yapcam kaldım öyle
Slmcnmyeniben 04Merveee ya ben aşırı kiloluyum çok kilo vermem lazım 30 falan doktor da kilo vermeden tedaviye başlamıyor riskli diyor kilolu hamile kalmam