minigimleseruven Kızlar nasıl gidiyor , haftaya kalp atışı duymaya gideceğiz , bulantı tiksinme hiçbir belirtim yok sadece uyumak istiyorum sürekli ✨ sizde durumlar ne ?
G12s_18 minigimleseruven 5+3 benim de canım hep sağlıksız şeyler çekiyor inşallah mide bulantısı yaşarım da yemem 🙂↕️
Mervebgnaydn minigimleseruven merhabaaa 6+1 haftalığız. Hiçbir belirtim yok. Sadece çok erken uykum geliyor :)
Emiisko G12s_18 ayy ole demee kizzz nolursunn Az ye Birsey olmaz Mide bülantisindan ölmek istiyorum Resmen
minigimleseruven G12s_18 kizzz tövbe deeee bulantı çok zorrrrrrrr :) benim canım sağlıksız şeyler değilde sürekli sucuk pastırma filan istiyor ya of en sevdiğim şeylerdir bunlar ama yasak 🚫
Kayra61 G12s_18 bende aynıyım sizinde iştahınız açık mı benim aşırı derecede açık hiç doymuyorum hiç 😂
minigimleseruven G12s_18 aşkım çok canım çekiyorsa ucundan ye yani abartmadan bisey olmaz bence ben o kadar kendimi kisitlamiyorum
G12s_18 minigimleseruven Fazla yemedim zaten canım cips çok sağlıksız normalde hamile değilken ağzıma surmezdim şimdi niye yiyorum bilmiyorum
minigimleseruven G12s_18 valla bende normalde çaydan nefret ederim kahve bagimlisiyim, şimdi canım kahve istemiyor çay içmek istiyor. Hormonlar çok komik 😆
senem0987 Bugün 6 haftalığız yarın kalp atışı için randevumuz var çok heyecanlıyız hiçbir belirtim yok sanarsın hamile değilim 😂
minigimleseruven senem0987 ayyyyyy hadi insallah duyarsınız bizde haftaya cuma gideceğiz insallah duyariz 🥹 belirtilerimiz hiç olmasın ya o şanslı insanlardan olalım allahım ahahahah
G12s_18 minigimleseruven Uf hiç sorma tavuğu çok seven ben kokusuna tahammül edemiyorum yeşil soğana sardım normalde ağzıma koymam 🤣
Gunebakan G12s_18 benim de 6+3 haftalık, ve yeşil soğan çekiyor canım :)) göğsüm hassasiyeti , uyku hali var bulantı yok ama aç kalınca midem tuhaf oluyor
Baby135_ Gunebakan 6+2 haftaya cuma duyacağım kalp atışını inşallah kasık ağrım var aynı şekil de acıkınca aşırı midem bulanıyor ve uyku halim var