nurssmom kbryzb koruma çizgisi bozuk olduğu anlamına gelmiyor zaten hassasiyeti düşük olduğu anlamına geliyor. İnşallah hamlesinizdir
Dnzz2 kbryzb  Bak benimde böyleydi saniyesinde çıkmıştı adete 5 gün vardı o saate kan verdim negatifti 0.05 di burda hatta yansina olmuş diye çok belli değil ama çıplak gözle okadar netti ve saniyesinde çıkmıştı
Dnzz2 kbryzb benimki bundan daha koyuydu ama kanda iki gün ara ile negatifti sonrasında regl oldum reglken bile frelly bende böyle çıkardı 🤣 istemiyorsunuz sanirim
Busranur_mnts kbryzb adetine ne kadar var her gün aynı saatte test yap ya da her sabah ilk idrarla koyulaşma görürsen beta artıyordur gebelik ilerler
kbryzb Eslem2112 yarın gidicem canım kan vermeye bakalım ne çıkacak eşim şimdi tekrardan test almaya farklı markanın
Talentedmom kbryzb markaları bilmiyorum ama ben hızlı olanını ve geç çıkan testten almıştım ikisi de aynı sonucu vermişti
Talentedmom kbryzb ben de yaptım da hiç isimlerine bakmadım biri eski biri yeni testtendi aynı markayı almaktansa farklı markalar almak daha mantıklı