ppmerlina geç kaldım yazmak için ama yarına fikir olur belki ben yufka lahmacun yaptım, lahmacunun iç harcını robottan çektim lavaşları sosla ıslattım ve üzerine iç harcı kaşıkla sürdüm önce fırınladım sonra dibide pişsin siye tabada biraz kızarttım ( fırınınız iyi pişiriyorsa tavaya gerek kalamayabilir) yanına domates soğan la bide ayran yaptım mis gibi oldu dışarıdan aldığımızdan daha çok sevdik eşimle yapacaklara tam tarif atabilirim 😍