Deleted33000 10 cm açılıyor öyle çıkıyor işte 🤣🤣 Allahın hikmeti 🥰 bu arada eğer sezeryan olursak acaba kilo daha mı kötü? Yani daha fazla yağ tabakası kesiliyordur daha zor iyileşme oluyordur diye düşünüyorum zayıflara göre. Yoksa tam tersi yağ dokusu daha mı hızlı iyileşiyor