Mucizemyoldaaa_ Phyloo bizden gördün koydun diye laf etmeyeceklerse neden olmasın sonuçta herkes en beğendiği ismi koymak istiyor
Phyloo Mucizemyoldaaa_ kerem’i bende seviyorum ama burda biri recep ivediktekı ali kerem geldi aklıma demişti 🤣
Mucizemyoldaaa_ Phyloo istiyorsa doğursun bi tane daha kendi koysun istediği ismi boşver içine sinmiyorsa dinleme bile
Talentedmom Mucizemyoldaaa_ bakalım biz ne koyucaz babası daha seçmedi bana kalsa güneş istiyorum ama o başka isim istiyor
Habibe08 Mucizemyoldaaa_ ali Ilgaz koyardim seçeneklerim bunlar olsa aralarinda en az koyulan isim Ilgaz farkli ve kulagima hos geliyo benim