busrax_ Kızlar ben 28 aralıkta kürtaj oldum. 4 ay olacak hala gebelik oluşmadı. doktora gitmeli miyiz?
Bumah busrax_ bana 6 ay yasak demişti rahim kendini toparlasın yoksa tekrar aynı şeyleri yaşarsın bende 2 sene bekledim
tarcinnnn24 busrax_ temmuzda kürtaj oldum 2 ay korundum. Yaklaşık 7 aydır olmuyor. Çikolata kisti oluşmuş kürtajdan sonra ama 1.5 cm engel olmaz dedi doktorlar. Hormonlarda sıkıntı yok değerler iyi ama olmuyor anlamadık bizde..
Bumah busrax_ hepsi farklı şeyler diyo ben bebek düşünmeye başladığımda kadın doğuma gitti baktırdım kendime düşük yaptıgımı söyledim o bi sorun yok dedi değerlerim falan iyiydi sizde bi baktırın herşey yolundaysa korunmayın
Bumah busrax_ benim kalbi falan oluşmamıştı sağlıksız gebelikti 10 hafta bekledi ama gelişim yoktu belliydi başından
erikarpuz busrax_ ilkinde ilk aydan kalmıştım ikincide 10 ay uğraştım çatlatma iğnesi bile yaptırdım olmadı kilo almıştım 1 ayda 9 kilo verdiğim ay hamile kaldım
1_Pandackk busrax_ moralinizi bozmayın Rabbim en kısa zamanda güzel haberler nasip etsin inşallah 🙏🏻💜
nurssmom busrax_ evet birde yumurtlama çatlama tedavileri gördüm ama olmadı. Rahim filmi çekildim geçen ay o yüzden olabildi büyük ihtimalle
erikarpuz busrax_ yumurtlama takip ettiniz mi sıkıntı var mı sağlıklı beslenmeye ve spora baslamıstık o da çok etkili oldu diye düşünüyorum doğal takviyeler de kullanabilirsiniz hayır otu keçiboynuzu pekmezi gibi
gzddgn busrax_ ben kürtajdan 6 ay sonra hamile kaldım şimdi 37 haftalığım. Allah sanada isteyen herkese de nasip etsin inşallah.
busrax_ erikarpuz her ay yumurtluyorum lh testleri pik oluyor . eşim keçiboynuzu özü içiyor hep onun dışında ben folik asit kullanıyorum
nurssmom busrax_ hayır gayet güzel yumurtluyorum ama aylarca olmadı diye dr yumurtlama tedavisi yaptı