Selam kızlar
Ben tüp bebek yöntemi ile geçen hafta salı günü hamile olduğumu öğrendimhcg değerim 187 idi. Bugün tam 1 hafta geçti doktor hcg 2100 olduğunu söyledi. Ben biraz hesapladım bana az geldi. Aranızda var mı benzer durum yaşayan özellikle tüp bebekte nasıl ilerliyor değerler