Sngl-Dnz canım oncelıkle devlete güvenme 1.cıhazlar eskı olduğu ıcın yanılma payı oluyor 2.Gorseler bıle kesınlık vermıyorlar detaylı ultrasona kadar o da 20 haftadan sonra zaten sebebi de cinsiyeti begenmeyıp bebegıne zarar verenler var o yüzden devlet de cinsiyet söyleme yapılmıyor eskısı gıbı sadece tahmın oluyor o yüzden özele git ben kızımı 16 haftadan ogrendım özelde kız dedı devlete detaylıya girdim 21 de yıne kız dediler