GirlandBoy_Mom Gizem1504 evet canım bende polip var 24 . Haftamda lekelenme sebebiyle gitmiştim acile ozaman kendileri direk nst bağlamışlardı
GirlandBoy_Mom Gizem1504 evet canım olabiliyor yani insan ister istemez korkuyor bi iki kere olmadı 4 gündür fazlasıyla yaşıyorum ama doktor hanım beni anlamadı