ikibaloglanannesi Cacaege sadece yenidoğan 23 günlük oğlumu ekledigim halde red gelmiş. İlk oglumu eklememistim.
deletedmom43191 leydimama niye herkes olsun benimki hala duruyor yani öyle Red edilme söz konusu değil Ayşe fatmanin Red geliyor diye herkese mi gelmiş oluyor sizde kabullenin bence verilecek çünkü
Tuba5252 Ddm28 yani sız sımdı sisteme nasıl girdiniz ? Ben ıkı çocuğumu girdim red aldım sımdı tek çocuğumu ekledim bakalım ne olucak