Bende ikinci çocuğumu doğum yaptım 31 ocakta ilk olarak sisteme ekleyemedim ilk çocuğumu 10 nisanda başvuru yapmıştım sabah bi baktım red gelmiş 3 mayısta her iki çocuğumu ekleyerek bi başvuruda bulundum umarım o geçerli olur işin kötüsü 9 mayısa kadar başvurursak geçmişe yönelik parada yatacak yani Ocak ayı itibariyle yoksa sadece aylık ödemelerin yatacağı yazıyor umarım bir sorun çıkmaz gerçekten illa uğraştıracaklar 🤦🏻♀️