Nesrnn sorma canım benim de ağrılarım Sancılarım çok oluyor şu an 30 günüm kalmış uygulamaya göre ama sezeryan olacağı için gün aldık 14 günüm var ve her an doğrayabilirim gibi hissine kapılıyorum Allah sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah