Nur_Erdugan53 Bizimki 36 hafta oldu ve 14 gün sonra sezeryan gününü aldık Hayırlısıyla inşallah sağ salim kucağıma alırım evladını heyecan korku Her şey bir arada ve hala hastane çantam hazır değil Sizlerde durum nasıl Şafak kaç
Sara_halil_0101 Nur_Erdugan53 ben normal doğum bekliyorum uygulamaya göre son 11 gün 🥹 yani 38+3 oldum
Nur_Erdugan53 Ecem_P ya inan ki zaman o kadar hızlı geçiyor ama son bir ayın kaldın mı insan gözüne dağ gibi geliyor ve ağırlaşıyorsun sağlıklı bir şekilde kucağına al inşallah sen de
Nur_Erdugan53 YavruKurtveAnnesi ya Teşekkür ederim cümlemiz inşallah sağlık sıhhatli bir şekilde kucağımıza alırız evlatlarımızı
Nur_Erdugan53 fatmaanuurr22 ya sizinki de çoğu gitmiş adı kalmış ama şu son bir ay kaldı gözüne dağ gibi geliyor gerçekten hele şu ağrılar uyumamak allah yar ve yardımcımız olsun inşallah sağlıklı sıhhatlı bir şekilde kucağına almayınız nasip etsin inşallah Allah
annesim220508 Sara_halil_0101 dün yazmışsın bugün doğum başlamış olabilir inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌸❤️
Nur_Erdugan53 Sara_halil_0101 ya sağlıklı olsun inşallah canım bir avazda kurtarsın İnşallah Allah yar ve yardımcın olsun
Nur_Erdugan53 Haticeyyldrmm aramızda 2 gün var desene Benim de 14 gün kaldı uygulamaya göre 30 gün kaldı ama 14 gün yani gün aldık sezeryan günü Allah sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah evlatlarımızı
Nur_Erdugan53 CemileErol ya sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağına almayı nasip ederiz inşallah Allah
Nur_Erdugan53 Aygg Seninki de çoğu gitmiş azı kalmış sağlıklı bir şekilde kucağına da almayı nasip eder inşallah Allah
badi_sabaa3 @Nur_Erdugan53 son 21 🥲🥲🌿🌿♥️♥️ Rabbım sağ salim bu süreci atlatmayı tüm annelere nasip etsin
Vedagunes 2Princess1Mom ay benimde 85 ama normal düşüneceğim için belki benimde 70 kız çocukları erken gelir derler :))
Nur_Erdugan53 2Princess1Mom Aynen Mesela benim şu an uygulamaya göre 30 günüm kalmış ama 14 günüm Yani daha da düşer o gün aldık sağlık sıhhatli bir şekilde kucağımıza almayı nasip olsun inşallah
cerengeredeli Nur_Erdugan53 91 🥹 an itibariyle3. Trimesterde girmiş bulunmaktayım bu evrede gelen güncellemeleri duymak istiyorum 😂😂
Nur_Erdugan53 cerengeredeli Vallahi canım anlatmak da istemiyorum çok kötü Anlatılmaz yaşanır derler ya o yani😂 sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağına alırsın inşallah
Gelecekdeki_Anne cerengeredeli 🥹 bende büğün 90 gün kaldı 🥹 doğum temmuzda benım Galıba aynı gidiyoruz 🤰🏻🥲🥲
2Princess1Mom fatmaanuurr22 Güncel bilmiyorum yakın zamanda gitmedim. 24 haftalıkken tam 700 grmdı. 😊
cerengeredeli fatmaanuurr22 en son24+5 de gitmiştim 790 Gramdi 🥹 mayısın7 sinde tekrar gidicem çok merak ediyorum, dün çok hareketliydi bugün o kadar aktif değil insan her gün aynı olsun istiyor 🥺🥺 sizin bebisiniz kaç gram
fatmaanuurr22 cerengeredeli bende sürekli hareket etsin istiyorum dürtüyorum uyandiriyorum onu bende en son 26+0da 900 gram demişti acildeki doktor yarın muayenem var tam öğrenecem bakalım 🥰
Nur_Erdugan53 Adaklc6 Amin İnşallah canım sen de yarıladın sayılır yani hemen hemen Sen de sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın inşallah