Prensesdiana ilk hamileliğimde stokke kullandım, bu işin kralıydı gerçekten. Amortisörleri daha iyi bir bebek arabası denemedim daha. Ama hantaldı çok, ikinci elden de zorlanmadan sattım.
Bu sefer biraz daha hafif olsun diye mamas papas occario modelini aldım, henüz doğum yapmadım ama sağlan görünüyor o da.