Valla kuzum bu tamamen senin bünyene ve genetiğine bağlı. Bende 102 ile kaldım ve baya sıkıntı yaşadım şekerim çıktı hiç düşmedi insülinle ilerledim sürekli diyet yaptım falan. Ama çok daha fazla kiloyla kalıp şeker çıkmayan veya düşük kilo da çıkanda var. Her şekilde risk aslında kilo. Diyete ve tansiyon şeker takiplerine dikkat edersin almazsın kilo