Nazsuuu ppmerlina sabah tekrar yapıcm çünkü ben o kadar su içtikten sonra ikindi yaptım ilk idrarla iyi sonuç verir diye düşünüyorum
9Anneolacagim Bende bugün ilk idrarla yaptım böyle çıktı atıverdim çöpe awox herkese şeffaf cizgi çıkarıyo galiba bugün bikaç tane daha gördüm benim çatlamanın 6. Günüydü çünkü öylesine yapmıştım bi baksanıza
Sysesra Nazsuuu saglik ocaginda doktor hani barkod veriyorya kan almadaki hemsireye veriyoruz orada numara yaziyo google dan aile hekimi tahlil sonucu sorgulama gibi birseyi bulup giriuosunyz tc ve o barkod no ile sonuca bakiyorsunuz
Sysesra Nazsuuu yap yap normalde pazartesiyi beklemem gerekecekti ama yarin cikarmis ebe hemsirem oyle soyledi
9Anneolacagim Nazsuuu çok erken yaptım o yüzden, öylesine yapmıştım aslında yumurtlama günlerini değerlendirdim ama benim hiç ümidim yok 1,5 yıldır olmuyor çünkü yine olmaz kafasındayım canım
Nazsuuu 9Anneolacagim wala ben gördüm ama erken yapmışsın seninde dediğin gibi birkaç gün sonra tekrarjla inşallah vardır canım umutsuzluğa kapılma
ppmerlina Nazsuuu oo adetine daha çok varmış bitanem zaten eğer bebiş varsa daha yeni yeni dölleniyordur şu an. Adetine bi 4-5 gün kalaya kadar bekle