Ben doğumu orda yapmayı düşünüyorum yakın zaman da sezeryan olan varmı bilgilendirirseniz süreç nasıl işliyor doktor ve hemşirelerin tavrı nasıl odaya bebekle beraber mi alınıyor yoksa bebek önce mi çıkıypr refakatçi annem olacak oda ben ameliyattayken çıkarsa odada kimse olmazsa bebeği bırakırlar mı ziyaret saatleri nasıl oluyor 😔 zaman yaklaştıkça korkum çoğaldı ameliyat korkusunu yenemiyorum bir türlü