Handetb kesinlikle alınmalı. İlk oğlumda almamıştım doğumdan sonra aldım ama keşke daha erken alsaydım. Sütünüz fazlaysa sağıp rahatlatıyorsunuz, hiperlaktasyon olmuyorsunuz. Sütünüz azsa sürekli sağım yapıp uyarıp çoğalmasına yardımcı oluyorsunuz. İnsanın eli kolu oluyor. Otomatik olanlardan almanızı öneririm. Manuel’i de tecrübe ettim ama süt azsa maalesef bir işe yaramıyor yeterince uyarmıyor. Kiwi tekli göğüs pompasını şiddetle öneriyorum ilk oğlumda aldım 1 yıl kullandım her gün. Şimdi ki gebeliğimde de aldığım ilk şey oldu.🌸