Şurada doğuma 2 haftadan az bir sürem kaldı. Gebeliğin başından beri sürekli göğüs pompası alsam mı almasam mı diye sorup duruyorum kendime ve baskalarina ama bir türlı karar veremedim. Kullanmayacağım bir seye gereksiz para vermek istemiyorum ama kullanacaksam da almak istiyorum. Eger öneriyorsanız göğüse takılanlardan mı alınmalı yoksa normal olanlardan mı, tekli mi alınmalı çift taraflı mı alınmalı, manuel mi otomatik mi yardımcı olur musunuz