Oznurozkatarr Ecmsyl gördüm canım keseyi bugün 2. Kez gördüm ilk gittiğimde 5+2 ydim 8 mm di kese bugün tekrar gittim 18 mm olmuş kese embriyo oluşmuş
Ecmsyl Oznurozkatarr ayy maşallah sat ne zamandı seninde 15 mart mı? Ben daha bişey göremediğim için bakalım haftasıyla uyumlumu değilmi varmı yokmu görcez pazartesi hayırlısıyla kalp atışı işin ne zmana gideceksin?
Meri3220 Oznurozkatarr çok iyi olmaması 5+4 haftalığım ilk gebeliğimde hiç bişey yoktu hamile gibi değildim ama bu 2.gebelikte hem koku hem bulantı mahvetti beni Rabbim sağ salim doğum nasip etsin hepimize
Oznurozkatarr Ecmsyl tüp bebek transferi oldum ben 3 Nisan da ama son adetin ilk günü baz alındı yani 15 Mart ve 5+2 dendi pazartesi günü kalp atışı için 30 Nisan da gitcem Allah izin verirse
Ecmsyl Oznurozkatarr hadi inşallah sağlıkla kavuşun sizde sağlıkla kavusalım bende pazartesi ilk görücem belki kalbinide duyarız bir oh cekerım😌
susaMom_ Oznurozkatarr ilk gebeliğimde 7. Haftalarda başlamıştı koku hassasiyet mide bulantısı şuan tahminen 4 haftalık gebeyim bende de yok dediklerinizden kasık ağrısı gaz sancısı meme hassasiyeti var
Bbydust Benim de aynı sat 15 mart 5+5 im hala her gün 1-2 saat alt karın ağrım oluyor bu normal mi sizlerde de oluyor mu