Oznurozkatarr rica ederim canım ne demek hem ayrıca gebeliğinin başındasın hiç stres yapmamaya çalış herkesin hamilelik süreci farklı geçer seninki de tüp bebek sonucu çok şükür olmuş sadece enfeksiyon olmaması için dikkat et çünkü gebelikte rastlanılan en sık sorunlardan biri enfeksiyon ☺️ sağlıkla kucağına alırsın inşallah