HifaVera benim arkadaşım yeni doğum yaptı ona da 3500 diyen bile olmuş son haftalarda ama 40 haftası doldu doğum belirtisi olmayınca bu bebek iri normal doğmaz 4 kilo üzeri demişler sezaryenle alındı devlette 4.5 kilo doğmuş bebek karnı çok büyüktü suyuda fazlaydı özeldeki doktor 38 de alalım almazsak bu bebek 4 kiloyu geçer normal doğum olmaz demişti zaten. Yani yanılma olabilir ultrasonda eksik ya da fazla biraz dikkat edin bakalım yediklerinize inşallah 2 hafta sonrada aynı derler