HifaVera Kızlar bugün doktora gittim bebeğin kilosu fazla dedi normal doğum düşünüyorum ama 2 hafta sonra tekrar gel bi bakalım dedi Sizce 35 haftalığa göre 3300gr çok mu sizinki kaç kilo ?
iremd-1798 HifaVera maşallah ☺️ benim ilk kızım 35. Haftada 2200 dü ikinci kızım 2500 ☺️ ama her bebek farklı tabii doğum planlamanızı doktorunuz ona göre yapar hiç moralinizi bozmayın 🌸 sağlıkla kavuşun inşallah ❤️
Seyda-06 HifaVera maşallah ben o kiloyla doğurdum bi süreden sonra alması duruyor sanırım. Bi arkadaşımın da öyle idi 39 40 haftadan önce doğum yapacağına da işaret olabilir demişti doktoru ama neye dayandı bilemem
Bezelyelerimm HifaVera bence gayet ıyı ve artı olarak ablamın bebeğine 3000 üstü dedıler 3200 gibi 2800 doğdu tam olarak soylenen de tutmuyor
10gamze HifaVera oğlumda iriydi bence normal doğuma ısrar etme makatımda yırtılma oldu ameliyat falan olmak zorunda kaldım normal doğum ısrarım yüzünden düzeldi allahtan şuan sorunum yok ama neler cektım
HifaVera Sedset Şeker yüklemesinde şekerde çıkmamıştı birden almasını anlayamadım 😬 1 ay önce iyiydi birden aldı
Sedset HifaVera maşallah kendi beslenmenizde falan bir fark mı yaptınız peki bize de söyleyin 200 gr alacak diye takla atmadığım kalıyor sadece 😂
Seyda-06 HifaVera sabret kendine dert etme sonuçta bi şekilde doğacak allahın izniyle 4 kiloya kadar normal doğuran çok var birde ultrasonlar yanıltıcı ben de her gittiğimde 3500 3600 diyorlardı bi doğdu 3300
rumtekin Benim 33. haftada bebek 3250ydi önden gidiyor dediler hep 34+3 de suyum geldi doğum yaptım 3040 doğdu bebek . Sonrasında yoğun bakıma gitti 300 grama yakın kilo verdi. Canınızı sıkmayın bence +/- farklılıklar olabiliyor
Ezgierdd 35 haftada benim de şuan 3400 gr 38. Hafta için sezeryan doğum planladık umarım zamanını bekler 🙏
HifaVera Sedset Özellikle akşamları 9-10 gibi Ekmeğe sürme peynir sürüp üzerine avokado dilimleyip yiyordum 😂 belki bu yüzden olabilir bilmiyorum Süt cok iciyordum midem yanıyor diye
eceyc314 HifaVera ultrasonda bebeğin kilosu oran olduğu için tam değeri olmayabiliyor. 37 haftalıkken 3100 demişti doktorum 38 de 2700 doğurdum😅
yuzirneym HifaVera 2 hafta sonra gel demesine takıldım ben. 32 den sonra haftalık gelmemizi istemiyorlar mı?
HifaVera yuzirneym Bu aralar ben 2 haftada bir gidiyorum zaten bugün gitmiştim 2 hafta sonra tekrar randevum vardı bu yüzden 2 hafta sonra bi bakalım dedi
Borttee yuzirneym ben 30.haftada gittim 34 te geleceksin dedi bir sorun yok.dedi nts falan hiç baglanmadim 33.haftaya giriyorum