Bahar77777 3lt süt kaynatiyorum daha sonra ılımaya birakiyorum parmağımı yakmicak şekilde olunca bir kaseye iki yemek kaşığı yoğurt ustunede iliyan süt ile karıştırıp tencereye döküyorum karistirarak daha sonra kavanozlara pay ediyorum sulanmasin diyede havlu kağıt koyuyorum üzerlerine sofra bezin sariyorum birgun bekletiyorum oluncada kapakları kapatıp buzdolabina