edabolukbasi3 YavruKurtveAnnesi yok valla ilk bebeğim özel takipliydi çok güzel ultrason fotoğrafları var hele son zamanlarını hep renkli vermişti bunlar hiiiç
YavruKurtveAnnesi edabolukbasi3 ilk gebeligimde kızımın çok güzel ultrason resimleri var, devlet takipliydi 😅 randevu bulabilsem para tuzağına düşmem de işte randevu yokkk
edabolukbasi3 GizemHamza34 yok Allahları vae şimdi kalp sesini dinlettiler ama ultrasonda cimriler kağıt israfı olmasın diye herhalde 😅
GizemHamza34 edabolukbasi3 çok şükür kaç defa sesini duyabilir miyim dememe rağmen oralı olmadılar 🤦🏻♀️
Bumah edabolukbasi3 malasef vermiyolar bende bi bana mı denk geliyo diyodum 😀😀 eşime göstermek için özele gitmeyi düşünüyorum bir kereye mahsus
edabolukbasi3 Bumah iyi yanlız değilmişim eşimde acilde bi kere dinletmişlerdi kalp atışını öyle duydu 😅
Krystal edabolukbasi3 Devlet hastaneleri vermiyor. Ben her gittiğimde utanmazca her defasında soruyorum da yok diyorlar 😂 fotoğraf çekiyorum telefondan ona izin veriyorlar..
Krystal edabolukbasi3 En iyisi🤭yoksa bizim gibi ayriyeten özele de gidin Malum ultrason kağıdı vermedikleri gibi eşleri de almıyorlar göremiyorlar anca bu şekil görüyor eşim.🤭
Elifmehmetemin edabolukbasi3 bazıları veriyor ama bazı gıcık tipler vermiyoruz diyip konuyu kapatıyor canım
Aysesevda ddefnos ddefnos bebeğin kızdı galiba seninde kesenin şekli nasıldı yuvarlak mı fasulye gibi mi 🙂
ddefnos Aysesevda ilk haftalardaki kesem fasulye gibiydi burdan tahmin yapan herkes kız demişti zaten hiç beklemiyordum ama nasip oldu💞
gizembozdemir Valla sözde veriyor ekranın ortasına uyarı metni çıkmış onu çekip vermiş bana ben de dikkat etmedim kapının önünde kocamla baktık ki yazı var
2cocuk2kopek edabolukbasi3 aaa ben normalde ilk haftalar devlete gittim ama e nabızda eklemişler görünüyor . Artık özele gidiyorum özel zaten direk renkli veriyor