kızlar bu devlet hastaneleri usg kağıdı vermiyor mu yoksa benim gittiğim hastaneye mi özel sadece 14 haftalık olduk bebeğimin 1 tane ultrason görüntüsü var ilk gebeliğimde daha minicik bir kese iken bile vardı o zaman özele gidiyordum ama sizde de böyle mi ?