Busranur_mnts ben çatlatma iğnesi sürecindeyim bence bu tam olarak doğal olmasada tam olarak tedavide sayılmaz bence ufak bi yardımcı diyelim 😄
İkinci çatlatma iğnesi denemem 27-30 arası regl olacağım hamilelik yoksa regl olmazsam kan vereceğim, ilk ay 1.68 çıkmıştı değer regl oldum 2 gün sonrasında. Ama sana naçizane tavsiyem belirti arama ben çok aradım ve hepside gerçekten vardı hatta hiç yaşamadığım kadar yoğun belirtilerde yaşadım ama negatifti. Testlerde çok yanılttı belirti aramayıda test yapmayıda bıraktım kafam rahat etti.