Ayseekdrr kendim gitmedim ama bir müşterimin oda süslemesi için gitmiştim. doğum katı özel değil yani demek istediğim karşı koridorda normal hastalar yatıyor ameliyat olanlar falan. Haliyle o kata girip çıkanın da haddi hesabı yok. bu bayaa rahatsız etmişti beni.
Üstelik haliyle oda azlığından ötürü bizim gebemiz ameliyatı normal odada bekledi oradan sezaryene gitti. Bebek doğduğunda yeni odayı boşaltmışlardı... Temizlenmesi bile öylesine oldu. Doktorları hemşireleri vb iyidir bilemem. ben diğer şeyleri gördüm