Nurbesteee ah canım.bendede 22 haftada başladı şuan 40.hafta oldum resmen sızım.sizim sızlıyor Elellerim parmak.uclarim dogursamydim hayırlısı ile sağlıkla gelesi yok daha beyimizin bende b12.ve demiş eksikliği var hiç yükselmedi.ve ödem de var maalsef bunlar yüzünden olyo özellikle ödem den kaynaklı son.haftalarda.hic bir iş yaoamiyordum ellerimle şuan bile öyle daha rabbim sağlıkla kucağımıza almamizi.nasio etsin de çok.zor ama