Gözetim altında kalmanız iyi canınızı hiç sıkmayın. Bebişinizle vaktinde gel diye dua edin konuşun :)) biz de 35 inci haftada aniden gelmek istemişti ve öyle doğdu en azından riskli haftaları anne karnında geçirmesi için doktorlar her türlü önlemi alıyolar . Rabbim size de bebeğinize de güzel günler göstersin sağlıkla sıhhatle