Merhabalar başlıktada yazdığım gibi Plesanta Previa hastasıyım ve 29+5 günlük hamileyim. Bu gece kanama şikayeti ile hastaneye geldim ve daha kapsamlı bir hastaneye sevk edilmesini bekliyorum. Şuan kanama lekelenme gibi sürüyor. Hafifte olsa ağrı görünüyor.
Daha önce başına gelen varmı? Ne tür bir işlem uygulandı neler yaptınız. Bilgisi olan varsa ve yazarsa çok memnun olurum 🙏